05-08-2024 09:36 | Edytowano: 05-08-2024 09:37
Czy ktoś zauważył, że nie otwiera się strona logowania do bankowości elektronicznej?
Połączenie zostało zresetowane.
Wypróbuj te rozwiązania:
05-08-2024 09:50
05-08-2024 09:52
Przepraszamy za kłopot. Mamy chwilowe kłopoty w działaniu Mojego ING. Już nad tym pracujemy.
05-08-2024 10:50
Problem był też z wykonaniem przelewu walutowego, niestety tam nie wyświetlał się żaden komunikat, jedynie czerwony wykrzyknik po potwierdzeniu przelewu SMSem.
Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - przekażemy sprawę technikom do sprawdzenia.
31-10-2025Tak, jest taka możliwość. Zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. Kontakt możliwy jest w dni robocze od 8:00 do 18:0
... 31-10-2025Dobrze, że zgłosiłeś reklamację odnośnie braku zaksięgowania wpłat. Na podstawie zgłoszeń sprawdzimy to. Rozumiem, że sprawa jest pilna i potrzebujesz dostępu do tej gotówki. Proszę, podaj nam numery
... 30-10-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |