06-08-2024 09:34
Mam 2 problemy:
Jeden to SMSy z kodami do przelewów, a właściwie ich brak. Na ogół robiłem autoryzację w aplikacji, dziś poprosiło o kod z SMS co mnie trochę zdziwiło. Żaden z SMS z ING nie przyszedł.
Próbowałem też BLIK, ale tu dostaję komunikat że mam za mało pieniędzy - co nie jest prawdą. Ale pewnie istotne jest to, że rano miałem mniejszą kwotę powiedzmy 10zł, przelałem z innego konta ING 5zł. Widzę teraz na koncie te '15zł', niestety BLIK chyba nie załapał, że pojawiły się nowe środki.
06-08-2024 13:04
07-08-2024 13:39
Nie mieliśmy wczoraj żadnych opóźnień w wysyłce SMS. Skontaktuj się proszę nami na czacie w Moje ING, postaramy się sprawdzić, czy z naszej strony wiadomości zostały wysłane w prawidłowym czasie.
11-09-2024 13:05
12-09-2024 13:09
Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Oczywiście podany termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny, w jakim musimy zakończyć zgłoszenie. Każdą reklamację staramy się jednak rozpatrzyć jak naj
... 01-07-2025Jest w nim nadwyzka bo nikt tego nie zarejstrował ani Bank ani wpłatomat.
Czekam spokojnie, kwota warunkowo zaksiegowana na koncie.
Mam nadzieje ze bank szybko rozpatrzy ta reklamacje bo nie lubie "wis
... 01-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |