Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Mam 2 problemy:

 

Jeden to SMSy z kodami do przelewów, a właściwie ich brak. Na ogół robiłem autoryzację w aplikacji, dziś poprosiło o kod z SMS co mnie trochę zdziwiło. Żaden z SMS z ING nie przyszedł.

Próbowałem też BLIK, ale tu dostaję komunikat że mam za mało pieniędzy - co nie jest prawdą. Ale pewnie istotne jest to, że rano miałem mniejszą kwotę powiedzmy 10zł, przelałem z innego konta ING 5zł. Widzę teraz na koncie te '15zł', niestety BLIK chyba nie załapał, że pojawiły się nowe środki.

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinCh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-08-2024
Wiadomość 1 z 5 (5 057 wyświetleń)

Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Aktualizacja, właśnie dostałem smsy na które czekałem rano... przyszły po ~4h
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinCh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-08-2024
Wiadomość 2 z 5 (5 035 wyświetleń)

Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Nie mieliśmy wczoraj żadnych opóźnień w wysyłce SMS. Skontaktuj się proszę nami na czacie w Moje ING, postaramy się sprawdzić, czy z naszej strony wiadomości zostały wysłane w prawidłowym czasie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
473
85
18-01-2021
Wiadomość 3 z 5 (4 951 wyświetleń)

Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Mam ten sam problem ,zaden SMS Z ing nie przychodzi i nikt Z infolinii nie chce pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
itsannaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-09-2024
Wiadomość 4 z 5 (4 358 wyświetleń)

Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
612
129
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (4 267 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat pobrał gotówkę ale nie zaksięgował jej

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Oczywiście podany termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny, w jakim musimy zakończyć zgłoszenie. Każdą reklamację staramy się jednak rozpatrzyć jak naj

...

01-07-2025
Wpłatomat pobrał gotówkę ale nie zaksięgował jej

Dziś gdy wpłacałam pieniądze do wpłatomatu w Strzelcach Opolskich urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało mi kartę jednak pieniądze zostały w środku i nie ma ich na moim ko...

01-07-2025
Re: Wpłatomat planet cash Kraków Kijowska 17510zł!!!

Jest w nim nadwyzka bo nikt tego nie zarejstrował ani Bank ani wpłatomat.

Czekam spokojnie, kwota warunkowo zaksiegowana na koncie.

Mam nadzieje ze bank szybko rozpatrzy ta reklamacje  bo nie lubie "wis

...

01-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy