06-08-2024 09:34
Mam 2 problemy:
Jeden to SMSy z kodami do przelewów, a właściwie ich brak. Na ogół robiłem autoryzację w aplikacji, dziś poprosiło o kod z SMS co mnie trochę zdziwiło. Żaden z SMS z ING nie przyszedł.
Próbowałem też BLIK, ale tu dostaję komunikat że mam za mało pieniędzy - co nie jest prawdą. Ale pewnie istotne jest to, że rano miałem mniejszą kwotę powiedzmy 10zł, przelałem z innego konta ING 5zł. Widzę teraz na koncie te '15zł', niestety BLIK chyba nie załapał, że pojawiły się nowe środki.
06-08-2024 13:04
07-08-2024 13:39
Nie mieliśmy wczoraj żadnych opóźnień w wysyłce SMS. Skontaktuj się proszę nami na czacie w Moje ING, postaramy się sprawdzić, czy z naszej strony wiadomości zostały wysłane w prawidłowym czasie.
11-09-2024 13:05
12-09-2024 13:09
Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.
Pytanie pojawiło się już wcześniej: https://spolecznosc.ing.pl/-/P%C5%82atno%C5%9Bci/Zepp-Pay-zegarki-amazfit/td-p/45091, ale widzę, że od tamtego czasu nic się w temacie nie ruszyło, dla tego ponawi
... 02-12-2025Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo. Zgłoszenia weryfikujemy i rozpatrujemy tak szybko jak to możliwe. Przekazaliśmy do działu reklamacji prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy.
02-12-2025Zgłaszam publiczną skargę na proces obsługi reklamacji.
27.11 wpłatomat ING uległ awarii podczas wpłaty 5000 zł. Środki zostały w maszynie, ale nie trafiły na moje konto. Podczas rozmowy z infolinią o
... 02-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |