Odpowiedz

Awaria ING - co z maklerem?

Witam!
Czy kolejna awaria z którą mamy obecnie do czynienia, oznacza, że po raz kolejny w ciągu kilku miesięcy nie mamy dostępu do Maklera? Udostępniono obecnie możliwość sprawdzenia stanu konta i zrobienia przelewu, "bardzo dziękujemy". Ciekawe jaki tym razem "zewnętrzny dostawca usług" nawalił...

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 1 z 10 (7 821 wyświetleń)

Re: Awaria ING - co z maklerem?

Przepraszamy za utrudnienia Emotikon: Smutny Pracujemy nad tym, aby wszystko jak najszybciej wróciło do normy. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 10 (7 780 wyświetleń)

Re.: Awaria ING - co z maklerem?

Do modułu Makler - zaloguj się przez przeglądarkę internetową i wybierz zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Możesz także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową).

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 3 z 10 (7 718 wyświetleń)

Re.: Awaria ING - co z maklerem?

[ Edytowane ]

Sorry, ale to nie dziala, w module makler nie odswieza sie lista zlecen na pulpicie, dopiero przelogowanie działa, czyli składam zlecenie, klikam zatwierdź, moja lista zleceń jest pusta... czy złożyłem zlecenie? czy nie? wylogowanie i zalogowanie ponownie dopiero pokazuje zlecenie 🤦‍♂️

 

Więc może zalogować się da, ale niewiele więcej.

 

Aaa i telefon? powiem tak: dodzwonienie się działa tak samo jak makler. 

 

Więc nie udajmy, że wszystko jest ok panie DarekN...

 

EDIT:

I padło całkiem znów... 

spieszmy się kochać maklera...

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 4 z 10 (7 688 wyświetleń)

Re.: Awaria ING - co z maklerem?

Kolejna awaria maklera - brak ikony w app mobilnej!!! Jaki czas naprawy?
Odpowiedz
0 Lajków
Persona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
9
08-05-2020
Wiadomość 5 z 10 (6 659 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria ING - co z maklerem?

Persona, dostaliśmy informację, że problemy były chwilowe i makler powinien już działać prawidłowo. Prosimy sprawdź, czy u Ciebie również.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
565
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 10 (6 656 wyświetleń)

Re.: Awaria ING - co z maklerem?

Znowu nie mogę się zalogować do maklera. 
Kolejna awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
kraczekv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-01-2022
Wiadomość 7 z 10 (6 592 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria ING - co z maklerem?

@kraczekv z uwagi na dzisiajsze kłopoty z maklerem, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie prac serwisowych, po zakończniu sesji giełdowej. Informacje o tym znajdują się na naszej stronie https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1105384-niedostepnosc-modulu-makler-i-aplikacji-ing-makler-mo... . Prace mogą potrwać do późnych godzin wieczornych, a nawet do jutra rana. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 8 z 10 (6 586 wyświetleń)

Re.: Awaria ING - co z maklerem?

dlaczego ing usuwa aplikacje ing makler?
Odpowiedz
0 Lajków
matsui
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
03-07-2021
Wiadomość 9 z 10 (5 253 wyświetleń)

Re.: Awaria ING - co z maklerem?

Rozumiem, ze pytasz o aplikację ING Makler Mobile w związku ze zmianami w naszych regulacjach (Biura Maklerskiego) od 29 sierpnia 2022 r?

 

Wyłączymy aplikację mobilną ING Makler Mobile.  Konto maklerskie na urządzeniach mobilnych będzie dostępne tylko przez aplikację bankową Moje ING mobile.

Jest to decyzja biznesowa. Obserwujemy też, że Klienci chcą mieć te same funkcjonalności na komputerze i na smartfonie a tak właśnie jest w przypadku modułu Makler w Moim ING.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 10 z 10 (5 182 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny

Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.

13-05-2024
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

13-05-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy