16-03-2023 17:26
17-03-2023 17:56
Może to wynikać z uprawnień, jakie posiadasz oraz czy możesz wykonać dowolny przelew z aplikacji.
Zobacz to proszę, jak wybierzesz opcję: Przelewy i wnioski – Nowy wniosek – Edycja uprawnień użytkowników.
Tu wybiera się użytkownika z listy – pod sekcją Bankowość Mobilna, musi być zaznaczone uprawnienie: Przelew dowolny.
Szczegóły w tej sprawie mogą przekazać Ci specjaliści z działu firm.
Są dostępni pod numerem: 32 357 00 24, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |