15-11-2023 19:47
16-11-2023 20:22
Przykro nam, ale nie da się wrócić do starej wersji. Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Wiemy, że zmiany są trudne, ale były konieczne by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej oraz udostępnić nowe usprawnienia. Spróbuj bliżej poznać nową wersję Mojego ING.
17-11-2023 09:01
18-11-2023 10:49
Przykro mi, że podjąłeś taką decyzję. Jeżeli chodzi o nową wersję bankowości, to zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze.
Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności. Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje, a następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania. W sumie na przestrzeni kilku miesięcy przeprowadziliśmy kilkadziesiąt sesji testowych. Wprowadzone rozwiązania w ramach pilotażu testowało ponad 200 osób. Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi.
19-11-2023 08:05
Jak widać po reakcji użytkowników, to testy i badania nie wytrzymały konfrontacji z rzeczywistością. A wystarczyło odpalić beta testy dla zwykłych użytkowników (nawet limitowane), zebrać feedback a zapewne udało by się uniknąć fali negatywnych ocen. Mi też jest przykro ale nie zamierzam męczyć się z nową aplikacji w której jest więcej reklam, klikania i nie mówiąc o warstwie wizualnej - jest po prostu brzydka. Poprzednia wersja stanowiła wartość dodatnią i trzymała mnie w Waszym banku. A skoro jej zabrakło - czas powiedzieć do widzenia. I myślę, że nie ja jeden podjąłem taka decyzję pod wpływem ostatnich zmian, które jak Państwo piszą - były poprzedzone testami i badaniami.
19-11-2023 10:41
Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Każda opinia jest dla nas ważna, dlatego przekazałem ją do odpowiedniego zespołu. Dziękuję za Twoje uwagi do nowego wyglądu aplikacji.
02-12-2023 19:43
ING, jeśli wydaliście pieniądze na testy, w których ktoś powiedział Wam, że nowy interfejs jest lepszy od starego, to koncertowo wyrzuciliście pieniądze w błoto.
29-02-2024 23:16
@andi koszyk jest jeden. Możesz wybrać, które przelewy mają być w danym momencie wysłane do realizacji. Mnie odpowiada, że mogę zaczytać przelewy split payment (pliki generuję z aplikacji księgowej).
09-05-2025@cougardzięki za screen. Można mieć wiele koszyków zdefiniowanych? W ING było dla mnie dosyć klarowne, że co miesiąc generowałem sobie paczkę (koszyk) zawierający przelewy. Super, że działa tam też dl
... 09-05-2025Witam,
Mam taki problem. Chce założyć konto w aplikacji w promocji i po dodaniu danych trzeba zrobić zdjęcia dowodu osobistego. I tu pojawia się problem bo kilka razy próbowałem i cały czas przy robie
... 09-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |