15-07-2021 14:40
16-07-2021 14:45
Kopertę z kodem do aktywacji bankowości internetowej wysyłamy do 14 dni na adres korespondencyjny, który jest podany w naszym systemie. Jeśli nie otrzymałaś przesyłki, proszę skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy kiedy i na jaki adres został wysłany jednorazowy kod. Na społeczności nie mamy możliwości sprawdzenia dla Ciebie takich informacji.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024