20-02-2023 12:26
20-02-2023 18:44
Potwierdzam problem na Android 13. Ten sam problem z dostępem do nośnika stałego.
Proszę o zgłoszenie problemu do zespołu deweloperskiego.
21-02-2023 09:27
Mamy zgoszony błąd. Problem dotyczy telefonów z systemem Android 13. Planujemy go wyprowadzić w kolejnych aktualizacjach aplikacji Moje ING.
06-03-2023 21:24
08-03-2023 20:47
Witam
Mam ten sam problem na Samsung Galaxy S21 5g
Odebrałem telefon z serwisu, wgrywali nowe oprogramowanie i wyskakuje ten sam problem z zapisem i otworzeniem pliku
z potwierdzeniem przelewu.
09-03-2023 20:59
Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.
11-03-2023 21:19
Problem został rozwiązany w wersji z dn. 01.03 - u mnie działa.
12-03-2023 10:37
Przykro mi w związku z tą sytuacją. Przekazałem do działu reklamacyjnego prośbę o jak najszybszą analizę Twojego zgłoszenia.
20-05-2024Dzień dobry, w dniu 15 maja około godziny 17.30 we wpłatomacie przy ul. Kruczej 46 blikiem na konto osobiste wpłacane zostały środki w kwocie 9.000,00 zł. Po włożeniu pieniędzy do wpłatomatu pojawił s
... 20-05-2024Hej, mam kredyt hipoteczny i problem z obliczeniem rdD. Kredyt wziąłem wraz z narzeczoną i nie wiem czy wg banku/ustawodawcy jesteśmy jednym gospodarstwem domowym czy dwoma. Czy mam dodać nasze dochod
... 20-05-2024