Odpowiedz

Problem z aplikacją na nowym telefonie

Podczas próby uruchomients aplikacji na nowym telefonie, po wpisaniu loginu, peselu, kodu, pojawią się komunikat:
"Brak uprawnień do wykonania operacji"

Na starym telefonie aplikacja wciąż działa.
Jak wykonać poprawne parowanie aplikacji z telefonem? Już trzy razy ją odinstalowywałam i instalowałam ponownie.
Odpowiedz
0 Lajków
Justyna86S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (7 227 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją na nowym telefonie

Moje ING mobile możesz zainstalować na trzech zaufanych urządzeniach. W pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Następnie ponownie spróbuj przejść proces aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli w dalszym ciągu będziesz miała problem, proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przez społeczność nie mam możliwości sprawdzenia informacji po naszej stronie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (7 184 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Hej. Czy ktoś czyta to co tu sie pisze. Bankomaty w kilka dni okradły mnie z 5 tyś. Pilnie potrzebuje tych pieniędzy. Prosze o pomoc.

11-05-2024
Re.: Czas oczekiwania na kredyt

No a ja dostałem decyzję wczoraj. Też krok przeskoczył na 6/6, tylko decyzja negatywna bez podania przyczyny. 2 miesięcy bezsensownego oczekiwania. Już nie złożę tam nigdy wniosku hipotecznego.

11-05-2024
Re: Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Dziękujemy za sugestię, przekazaliśmy ją do zespołu odpowiadającego za rozwój Mojego ING 😊

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy