Odpowiedz

Moje ing w " Mój sejf" android 14

Witam. Po zmianie telefonu pojawil się problem z działaniem aplikacji Moje Ing. Posiadam osobne rachunki i aplikacje.
1. W menu
2. W "mój sejf"
Tak aby działały równolegle.
Jak wyżej. Po zmianie telefonu przerzuciłem jedną do sejfu i wszystko było w porządku do momentu synchronizacji aplikacji z kontem bsnkowym. Po synchronizacji aplikacja od razu się wyłącza i przy próbie pionowego uruchomienia prosi jedynie o dostęp do lokalizacji po czym się wyłącza. Próbowałem już wszystkiego (odinstalowanie, czyszczenie pamięci, ponowne instalowanie) nic nie pomogło.
Odpowiedz
0 Lajków
Matpal
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 603 wyświetleń)

Re: Moje ing w " Mój sejf" android 14

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Specjaliści przekażą Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i postaramy się to sprawdzić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
546
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 407 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bilety Komunikacyjne Trójmiasto

To chyba jakiś kłopot po stronie ING. Oby szybko to poprawili Emotikon: Szczęśliwy Aplikacja super

28-05-2024
Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Ja już nie wiem co odpowiadać naszym sprzedającym, kupujących moje mieszkanie tak samo o czym mam informować, skoro nikt nic nie wie. 

Bardzo żałuję, że posłuchaliśmy doradcy i złożyliśmy wniosek w tym

...

28-05-2024
Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

U nas dokładnie to samo. Zero informacji, doradcy nie są w stanie niczego się dowiedzieć z centrali, bo ta jej nie udziela.

Zachęcić ofertą, a potem zostawić na pastwę losu.

Z tego co widzę, to zaraz na...

28-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy