15-07-2021 17:17
Szanowni Państwo,
Sledze od dłuższego czasu możliwości płacenia za parkomaty w Waszej aplikacji, z tego co udało mi sie zauważyć, funkcjonalność ta została włączona na chwile w którymś release'ie apki a następnie przestała być dostępna.
Wchodzę do Was na stronę i widzę taka informacje, funkcjonalność Moj Transport - płacenie za parkomaty dostępne jest dla Androida od wersji apki. 4.01, następnie wchodzę do Play Store i widzę aktualna wersje apki. 3.9.0.
Czy tylko mi wydaje sie ze cos jest nie tak?
Czy jeśli ostatnia udostępniona wersja apki to 3.9.0 to po co piszecie w czasie teraźniejszym skoro funkcjonalność jest obecna w wersji jeszcze nie udostępnionej w Play Store?
Proszę mi wytłumaczyć sens Waszej sprzecznej komunikacji?
Prosze mi wytlumaczyc sens Waszej sprzecznej komunikacji.
16-07-2021 17:29
Rzeczywiście, udostępniliśmy tę funkcjonalność, ale ze względów technicznych, musieliśmy ją na chwilę wyłączyć. Rozpoczęliśmy już nową aktualizację aplikacji, ale nie udało nam się jej udostępnić wszystkim użytkownikom Już pracujemy nad tym, żeby w najbliższym czasie, każdy mógł skorzystać z tej opcji.
Przepraszamy za utrudnienia.
06-08-2021 09:27
07-08-2021 08:21
Pracujemy już nad tym, żeby to poprawić. Jest jednak na to rozwiązanie, wystarczy, że po wpisaniu numeru rejestracyjnego go zatwierdzisz. Nie zważaj na brakujące pole.
19-08-2021 18:54
20-08-2021 19:04
@Matizzz6 Po wpisaniu numeru rejestracyjnego wybierz opcję zatwierdzenia na klawiaturze. Wtedy pokażą się kolejne opcje.
01-11-2021 21:04 | Edytowano: 01-11-2021 21:06
02-11-2021 21:43 | Edytowano: 02-11-2021 21:43
Dziękuję za Twoją sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu, który zajmuje się naszą aplikacją mobilną
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024