Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Jak tylko będziemy mogli przekazać więcej informacji w temacie udostępnienia usługi, damy znać Emotikon: Szczęśliwy 
Obecnie nie jestem w stanie potwierdzić terminu Emotikon: Smutny

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
533
120
04-09-2015
Wiadomość 21 z 27 (4 790 wyświetleń)

Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Uwaga juz niedlugo bilety autobusowe Emotikon: Mrugający info z pierwszej reki
Odpowiedz
0 Lajków
Seebson000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-02-2022
Wiadomość 22 z 27 (4 306 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Planujemy wdrożyć tę usługę jeszcze w pierwszym kwartale bieżącego roku Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 23 z 27 (4 264 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Jest może już konkretna data wprowadzenia biletów komunikacji miejskiej w ING?
Odpowiedz
0 Lajków
Mat80
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-07-2021
Wiadomość 24 z 27 (3 936 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Bilety komunikacyjne są już dostępne w naszej aplikacji od wersji 4.4 dla telefonów z systemem Android. Wkrótce udostępnimy też tę opcję dla telefonów z iOS. 

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/bilety-komunikacyjne


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
565
122
19-03-2018
Wiadomość 25 z 27 (3 911 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Kilka spostrzeżeń co do implementacji tej funkcji. Na dzień dzisiejszy funkcjonalność jest bardzo uproszczona. Brak możliwości wybrania domyślnego miasta strasznie wydłuża cały proces. Teraz wygląda to tak: mój transport>odcisk palca>bilet komunikacji>kup bilet>wpisanie ręczne nazwy miasta>kolejny ekran gdzie wybieramy grupę biletów>wybieramy bilet>nr autobusu>pin. 9 kroków w tym jeden gdzie należy wpisać cała nazwę miasta. W zatłoczonym autobusie naprawdę ergonomiczne rozwiązanie. Jeśli tak ma wyglądać usługa którą przygotujecie miesiące to gratuluje informatyków/projektantów aplikacji.

Ogólnie powinna być możliwość przypięcia do ekranu skrótów konkretnego miasta i konkretnego rodzaju biletu z podpiętym konkretnym kontem z którego zostanie pobrana opłata. Wtedy wchodząc do aplikacji klikamy na pierwszym ekranie na skrót. Podajemy kod pin, nr autobusu i mamy bilet. 3 kliknięcia. Nie jest potrzebny odcisk palca bo przez cały proces nie widać żadnych danych chronionych (stanu konta itd.)

Macie bardzo fajne rozwiązanie z ekranem skrótów gdzie takie rzeczy można super rozwiązać.

Nie spodziewam się raczej poprawy z waszej strony. Podobnie kiepsko rozwiązane jest opłata za parkingi. Szybciej znajdę parkometr niż zapłacę przez aplikacje.

Odpowiedz
0 Lajków
bonus2o
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-03-2022
Wiadomość 26 z 27 (3 790 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Dziękuję za Twoją opinię. Przekazałem ją dalej Emotikon: Szczęśliwy





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
137
20
02-09-2021
Wiadomość 27 z 27 (3 755 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy