Odpowiedz

Błąd aplikacji

Dzień dobry drogiej Społeczności!

Ja mam taki problem, że od kilku dni aplikacja mi się "wykrzacza", tj. po prostu znika, nieoczekiwanie kończy działanie (zapewne z powodu błędu). Dzieje się tak przy próbie wejścia do właściwości mojej kart zbliżeniowej Visa w sekcji "Moje finanse->Karty, płatności telefonem...".
Wcześniej wszystko działało OK. Dziwi mnie trochę, że nikt na razie o tym nie wspomniał. Czy to możliwe, by problem leżał po mojej stronie? Notabene próbowałem wszystkiego: czyszczenia danych aplikacji, reinstalowania aplikacji, restartu całego systemu itp. Bez rezultatu.

Pozdrawiam.
Bogdan
Odpowiedz
0 Lajków
BO74
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-12-2024
Wiadomość 1 z 2 (587 wyświetleń)

Re.: Błąd aplikacji

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
155
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (529 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Re.: Czy warto kupić ekspres do firmy

Hej, jeśli macie w firmie ludzi, którzy piją kawę regularnie, to ekspres do firmy to naprawdę dobry pomysł. Możecie wziąć coś, co nie zajmuje dużo miejsca, a jednocześnie robi dobrą kawę. Są ekspresy,...

13-01-2025
Czy warto kupić ekspres do firmy

Cześć, zastanawiam się, czy w naszej firmie opłaca się zainwestować w ekspres do kawy. Mamy mały zespół, ale każdy lubi dobrą kawę, a nie chce się już latać do sklepu po gotowce. Może ktoś poleci, czy

...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy