Witam, Mam pewien problem. Po przesiadce na nowy telefon (Samsung Galaxy S20 FE, wcześniej posiadałem Samsunga Galaxy A40), aplikacja Moje ING przestała działać. Po kliknięciu pojawia się pomarańczowy ekran z logiem banku natomiast po chwili aplikacja samoczynnie się zamyka. Próbowałem odinstalować aplikacje i zainstalować ponownie, nie przyniosło to żadnych efektów. Proszę o pomoc gdyż nie ukrywam z aplikacji byłem bardzo zadowolony i nigdy wcześniej nie miałem z nią żadnych problemów. Pozdrawiam
Allegro developer mi pomogło mianowicie nie działały różne apki w smartfonie go google daje ciała co chwilę zainstaluj android system webview i zrób aktualizuj, wszystko wróciło do normy.
ING faktycznie niektórych sprawach nie słucha kietów za szczególnie bezpieczeństwa i tak jak tu się pisze nowego rozwiązania samsung pay dla telefonów samsung bo jeśli samsung ma swoja aplikacje do pa...