O slawek2

slawek2
1 Polubień
0 Rozwiązań
14 Postów
Re.: Czas reakcji

Polecam po prostu założyć konto w innym banku. Wbrew marketingowemu bullshitowi ING to bank bardzo nieprzyjazny przedsiębiorcom.

0
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING
Właśnie poszedł mail na dpo.office@ing.nl tak jak sugerowaliście w odpowiedzi na reklamację. Może nie jest to perfekcyjny angielski ale raczej powinni zrozumieć. Mam nadzieję że Holendrzy wykażą się lepszym podejściem do klienta. Dla ciekawych treść poniżej.

Hello

I want to inform you that polish branch of your company is violating personal data rules by relying incorrect data to so called 'credit i...
0
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING
nr odwołania: 010252/012022
Co prawda sprawa została już wysłana do rzecznika finansowego ale dopóki nie jest w sądzie to jest szansa na polubowne rozwiązanie. Liczę na rozsądek.
1
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING
Ta sprawa jest akurat mało ważna. Ważne jest że ING zrujnował zdolność kredytową uczciwego przedsiębiorcy który prowadząc swoją firmę od ponad 10 lat nigdy nie zalegał w płatnościach. Do czasu kiedy znalazł się bank który nie raczył poinformować o wypowiedzeniu karty nie dając nawet szansy na spłatę w terminie. Wysłaliście powiadomienie zwykłym listem który gdzieś zaginął i nie kłamcie że był to l...
3
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Jeszcze mała uwaga. W jednej z reklamacji wnioskowałem o zwrot niesłusznie pobranych odsetek. Otrzymałem odpowiedź że "obecnie nie możemy cofnąć już wypowiedzenia, przykro mi". Mi jest bardzo przykro że zatrudniacie tak niekompetentne osoby. W reklamacji ani słowem się nie zająknąłem że nadal chcę używać tej badziewnej karty, czytajcie ze zrozumieniem! Kogo wy tam zatrudniacie?

5
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Bank upiera się przy swoim twierdząc że w przypadku przedsiębiorców mogą sobie wrzucać do biku co chcą. Sprawa leci do rzecznika finansowego a jeśli to nie pomoże to do sądu w Katowicach. W zasadzie to wszystko na ten temat. Lepiej dwa razy się zastanówcie zanim zaczniecie jakiekolwiek interesy z tą zorganizowaną grupą. Z resztą czego się można spodziewać po banku w którym pierze się brudne pienią

...
6
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING
Widzę że impreza sylwestrowa się przeciąga bo zero odzewu. Pozew już się pisze bo mam dowody na straty finansowe spowodowane nieprawdziwymi danymi w biku. Najgorsze jest to że nikt osobiście za to nie odpowie. Zupełnie jak w polskich urzędach - rozmycie odpowiedzialności. Napisałem do centrali w Holandii z pytaniem czy jest to norma w tej korporacji.
8
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kradzież z konta
Akurat procedury bezpieczeństwa w banku ING to jakiś ponury żart. Wymagają od klientów ostrożności a sami dzwonią z zastrzeżonego numeru żeby podać numer konta na który należy przelać kwotę pozostałą do spłaty na zamykanej karcie. W sumie świetny pomysł na kolejny scam.
1
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Nr reklamacji: 020241/122021

Będę wdzięczny za przyspieszenie. Jak to mówią - nothing personal, po prostu straciłem zaufanie do ING jako instytucji.

10
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kredyt hipoteczny a ryczałt

Czyli żaden programista z kulawą nogą nie przyjdzie do nich po kredyt i bardzo dobrze. ING jest jak Internet Explorer, za parę lat może zorientuje się że przepisy podatkowe się zmieniły i ludzie uciekają na ryczałt. Lepiej wybierzcie nowocześniejszy bank.

0
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Zgłoszone. Kolejne tygodnie czekania przede mną... Nadal nie rozumiem jak to jest że ING potrafi zadzwonić dopiero kiedy już odsetki urosną (tzw. hodowanie długu?), nękać błędnymi smsami o restrukturyzacji nieistniejącego już zadłużenia albo spamować o jakichś webinarach a nie potrafi skutecznie poinformować o tak ważnej sprawie jak wypowiedzenie umowy. Nie potrafi też załatwić sprawy w jednej rek

...
12
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Jeszcze nie bo dopiero odczytałem odpowiedź. Zadzwonię jutro.

14
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Tak, bank przyznał się do błędu i skorygował ilość dni w spłacie na 19. Nie usunął jednak informacji z historii BIK tak jak wnioskowałem, choć jest do tego zobowiązany jeśli opóźnienie w spłacie nie przekroczyło 60 dni. Tak więc zabawa zaczyna się od początku.

16
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Kilka słów o standardach ING

Witam

Chciałbym się podzielić niemiłym doświadczeniem które zapewnił mi bank ING. Nie ma tu mowy o żadnych pomówieniach bo to co napiszę jest zgodne z prawdą. Reklamacja jest w toku jednak moim zdaniem sprawa trwa za długo a ponadto chciałbym żeby w internecie został ślad braku profesjonalizmu tego banku.

Więc od początku. Od ponad 10 lat posiadam konto firmowe w banku ING. Dotychczasowa współpraca

...
18
slawek2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎01-12-2021 19:55
Data ostatnich odwiedzin ‎23-01-2022 03:06
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 14
Łączna liczba otrzymanych Lajków 1
Posty, które lubię