Płatności

Odpowiedz

problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,

Kilka dni temu przesiadłam się na nowy telefon, Samsung S20, i od tego momentu nie mogę płacić telefonem (karta Visa). Dodam, że NFC jest włączone, aplikacja ING Mobile jest domyślną do płatności telefonem, ekran zawsze odblokowany przy próbie płatności. Na wszelki wypadek dezaktywowałam płatność kartą w telefonie i chciałam ją aktywować na nowo (jako swojego rodzaju reset), jednak to także nie zadziałało. Za to wyskakuje komunikat "Nie aktywowaliśmy płatności. Spróbuj później w szczegółach karty". I tak w kółko. Wyłączenie i włączenie telefonu również nic nie dało Emotikon: Szczęśliwy Proszę o informację co jeszcze mogę zrobić, by płatność kartą w telefonie zadziała.

Odpowiedz
0 Lajków
k_lenses
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 934 wyświetleń)

Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją sytuację. Możemy to zrobić jak skontaktujesz się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 880 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe 2024, dochód

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

28-03-2024
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy