26-02-2022 11:09
27-02-2022 11:50
@Nitka Chciałbym Ci pomóc i to wyjaśnić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym. Proszę Cię o kontakt z nami przez telefon na numer +48 32 357 00 69 lub przez czat w Moim ING. Infolinia jest całodobowa. Specjaliści sprawdzą dla Ciebie blik w naszych systemach i będą mogli udzielić Ci szczegółowych wyjaśnień.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |