08-06-2020 14:51
Dzień dobry
19.05.2020 w salonie Stradivarius na moje konto został wykonany zwrot środków z tytułu uznanej reklamacji towaru (zakup był internetowy opłacony przelewem), zwrot miał nastąpić w przeciągu 5-7 dni roboczych, jednak do tej pory nie dotarł.
Ze sklepu otrzymałam następującą informację: "Informujemy, że zwrot za zamówienie został zrealizowany poprawnie. Pieniądze powinny wpłynąć na Twoje konto w przeciągu 3 do 15 dni roboczych, w zależności od Twojego banku. Załączamy dowód przelewu zwrotnego." i w załączniku faktura korygująca.
Pierwszy raz spotykam się z tak długim czasem przetwarzania zwrotu, ile to może jeszcze potrwać?
Z góry dziękuję za wskazówki!
09-06-2020 15:17
Czas realizacji zwrotu nie jest zależny od nas, a od sklepu, który go nadaje i jego banku. Skoro otrzymałaś informację, że jest to do 15 dni, poczekaj na jego realizację. Jeśli po tym czasie on nie wpłynie, skontaktuj się z nami oraz ze sklepem. Postaramy się to wyjaśnić.
09-07-2020 22:58 | Edytowano: 09-07-2020 22:59
10-07-2020 22:31
Faktycznie, tylko nadawca przelewu może sprawdzić dlaczego przelew do Ciebie nie dotarł
Skontaktuj się proszę ze sklep, on sprawę wyjaśni w swoim banku.
Mam nadzieję, że odzyskasz pieniądze.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |