Płatności

Odpowiedz

Blokada płatności automatycznych

Chciałabym zablokować automatyczne pobieranie środków z mojego konta na rzecz konkretnego handlowca. Kiedyś wykupiłam subskrypcję, z której teraz chciałabym zrezygnować i na stronie handlowca wywala mi jakieś błędy, czy jest możliwość zablokowania przyszłych płatności na ich rzecz z poziomu banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 1 z 5 (20 892 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

Jaki konkretnie rodzaj płatności automatycznych?
BLIK / polecenie zapłaty / obciążenie karty?
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 2 z 5 (20 880 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

To szło przez paypal, niestety mimo że usunęłam na paypal tę płatność automatyczną pieniądze wciąż są pobierane. Szczerze mówiąc nie wiem dokładnie jak to działa.
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 3 z 5 (20 861 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

Czyli o ile dobrze rozumiem jest to obciążenie karty, ponieważ na paypal podawałam dane karty.
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 4 z 5 (20 859 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada płatności automatycznych

Niestety nie możemy anulować subskrypcji Emotikon: Smutny Możesz to zrobić tylko u usługodawcy, u którego ją wykupiłaś.

Z naszej strony możemy zaproponować zastrzeżenie karty i zamówienie nowej. Możesz to zrobić w Moim ING, w szczegółach karty (Karty i płatności telefonem/Karta (np Visa zbliżeniowa)/Zastrzeż) lub telefonicznie +48 323570012 (infolinia jest całodobowa.

Nowa karta będzie miała inny numer, datę ważności i kod CVV, wiec dotychczasowy usługodawca nie będzie mógł z niej pobrać nowych płatności.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (20 818 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy