Płatności

Odpowiedz

Bezpieczeństwo płatności w ING

W związku z zaciągnięciem kredytu hipotecznego otworzyłem konto w ING i zamówiłem kartę VISA (podpinając ją pod usługę Apple Pay) z założeniem, że będzie to moje główne konto. 

 

Zawsze mnie dziwiło dlaczego płatności zbliżeniowe nawet do 100 zł nie mogą być zabezpieczone PIN-em...  Pierwotne założenie kart płatniczych zostało w tym przypadku dość mocno wypaczone, bo w razie zgubienia karty można się liczyć z kradzieżą. Wg mnie jest to poważny błąd. Stąd od dawana wyłączałem Pay Pass w kartach z mBanku. 

 

Stwierdziłem, że wyłącze Pay Pass również na nowej karcie ING. Ale okazuje się, że wyłączając Pay Pass na karcie traci się możliwość płacenia zbliżeniowego telefonem.

 

1. Nie sprawdzałem jeszcze, ale da się w jakiś sposób ustanowić autoryzację płacą kartą ING w usłudze Apple Pay do 100 zł ? Odcisk palca zadziała ? Odzwyczaiłem się płacić plastikiem, bo na ogół telefon mam zawsze przy ręce. 

2. Czy tel. wyłączony bądź w stanie czuwania jest możliwy do wykorzystania by płacić ? 

 

Chciałbym uniknąć by w razie zgubienia / kradzieży telefony ktoś wyczyścił mi konto - póki co rozwiązanie ING co najmniej mnie dziwi. 

Odpowiedz
0 Lajków
Rock2008
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
34
5
13-03-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 229 wyświetleń)

Re.: Bezpieczeństwo płatności w ING

Sprawdziłem - da się na szczęście autoryzować transakcje odciskiem palca na iPhone. Więc karta zostaje w domu :-))

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Rock2008
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
34
5
13-03-2021
Wiadomość 2 z 3 (2 197 wyświetleń)

Re: Re.: Bezpieczeństwo płatności w ING

Potwierdzamy Emotikon: Szczęśliwy 

Żeby zapłacić w ten sposób, powinieneś dwukrotnie kliknąć przycisk Home, a następnie umieścić palec na Touch ID, żeby się uwierzytelnić. Później wystarczy zbliżyć telefon do terminala i gotowe Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 139 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy