07-03-2017 19:02
Obsługa w banku jest niedouczona i nieuprzejma,własnie wracam z waszego oddziału na ul,Głogowskiej w POZNANIU.CHCIAŁAM tylko dostać zaświadczenie o zamknieciu kredytu za które ,no tabene bank chce opłatę ,bagatela 30zł,nie dość ze byłam drugi raz i nic nie załatwiłam to jeszcze Panie ubawione moim zdenerwowaniem śmiały sie i rzucały wyświechtane i nic nie znaczące w ich ustach slogany,które brzmiały jak najgorsza drwina ; "milego popoludnia".Czy może być miłe gdy sie ma doczynienia z tak niemiła obsługą i po mimo drugiej wizyty nic się nie załatwi...niestety nie miały Panie identyfikatorów,bo po co...klient głupi i tak przyjdzie bo jest zmuszony ,w swoim interesie załatwić ważny dla siebie temat.więc po co te śmieszne starania o jakiś poprawny język,górnolotne słowa że macie ludzką twarz...to wszystko frazesy nie mające pokrycia,no ale dają Pani prace i chleb a nam mają tworzyć ułudne wrażenie ze jesteśmy ważni....ps.na stronie internetowej jest informacja że oddział jest czynny do 18....a tu niespodzianka o 17 zamykamy ,nie ma kierownika,nie ma nikogo kompetentnego,Pani śmieje mi się w twarz widząc moją bezradność ...ot całe ING,BO TO NIE PIERWSZY RAZ W TYM ODDZIALE
08-03-2017 07:45
Dziękujemy za wiadomość w tej sprawie - zareagujemy na te zgłoszenie. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |