Odpowiedz

Wplatomat

Witam. Widzę, że nie jestem tutaj jedyna osoba, która ma problem z wciągnięta gotówką. Otóż idę do wpłatomatu, mam przy sobie gotówkę, na opłacenie sali i innych usług związanych z weselem oraz spłaty samochodu. Połowę gotówki wpłatomat przyjmuje, natomiast druga polowe wciąga i po chwili pojawia się komunikat "wpłatomat nieczynny". Szybka reakcja z mojej strony, spisuje reklamację z pracownica banku. Pani informuje, że raczej w tym tygodniu powinna być informacja z decyzją zwrotną. Do tej pory nic, ani decyzji zwrotnej, ani pieniędzy na koncie.. Co chwilę dostaje telefon, ludzie się niecierpliwią, a ja nie mam za co zapłacić, ponieważ moja gotówką jest "zamrożona". Czy jesteście w stanie zrobić coś, żeby przyspieszyć ten proces? Jak to w ogóle jest, że na swoje pieniądze człowiek musi czekać tyle czasu? Wiadomo przecież, że zwykły "Kowalski" nie ma milionów na koncie i skoro wpłacam te pieniądze na konto to znaczy, że potrzebuję je na juz. Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy oto numer 016801/062020. Chodzi o bankomat w Tychach.

Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 1 z 5 (4 355 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia staramy się rozpatrywać jak najszybciej.

Dziękuję też za podanie numeru reklamacji - przekazałam sprawę do zespołu, który zajmuje się wpłatomatami.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (4 347 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Dziś mija dokładnie tydzień odkąd mieliśmy ta nieprzyjemna sytuację z bankiem.. I dalej zero odzewu.. 100 wiadomości, połączeń... I cały czas ta sama odpowiedź: " Oczywiście przekazujemy sprawę dalej jako pilna". Dodzwonilam się do działu reklamacji. Pani po zapytaniu o dane osobowe i uzyskaniu odpowiedzi, po prostu się rozlaczyla...! Po prostu brak słów, jak traktujecie swoich klientów! Sprawa dalej nierozwiązana i co najlepsze, nie zapowiada się, żeby została rozwiązana w najbliższym czasie.. Ręce opadają.. Na forum czytam, że u innych bank na rozpatrzenie sprawy ma 7 dni, a my dostaliśmy, aż 3 tygodnie. O co chodzi?
Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 3 z 5 (4 204 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Izadra290, dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Prosimy sprawdź je w Moim ING - Profil/Wiadomości.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (4 130 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Zgadzam się z Panią. Ja też czekałem ok 3 tygodni. Maszyna wzięła 10 tyś zł i bank wysłał odmowną decyzję bo nie ma nadwyzki w wplatomacie... masakra jakaś. Złożyłem druga reklamację ale poszedłem po rozum do głowy i zgłosiłem to na policję i została sprawa przyjęta jako przywlaszczenie. Ing działa bardzo opieszale. Nie wiadomo czy także niedbale. Ja jestem klientem już wiele lat i nigdy nie byłem w i nym banku ale po załatwieniu sprawy odrazu z żoną wszystkie konta zamykam. To jest kpina z ludzi żeby tyle czekać a w moim przypadku to już w ogóle katastrofa! Sprawa zgłoszona. Trzeba sobie radzić samemu bo bank ma nasze pieniądze gdzieś tak naprawdę. Podejście instrumentalne, o którym nie powinno być mowy. Proszę o odpowiedź czy Pani załatwiła swoją sprawę i jak się skończyła. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 5 z 5 (2 187 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy