04-10-2019 08:30
04-10-2019 11:26
05-10-2019 08:31
Rozumiem, że jesteś zdenerwowana, gdy kwota wpłaty się nie zgadza.
Proszę, złóż w tej sytuacji odwołanie od reklamacji. Podaj dokładną kwotę wpłaty. Jeszcze raz sprawdzimy urządzenie. Możesz to zrobić:
- na czacie lub przez wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.
05-10-2019 09:11
05-10-2019 09:28
Proszę, wyślij mi w wiadomości prywatnej numer Twojego zgłoszenia. Przekażę Twoją opinię do działu reklamacji.
08-10-2019 08:15
15-02-2021 16:23
15-02-2021 16:32
Katopa, czy zgłosiłaś w tej sprawie odwołanie od reklamacji?
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |