Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniadze

Witam,
Wpłatomat przy probie wplacenia odrzucil banknoty jednak ich nie wydal, poza skrawkiem banknotu 50 zl.
Musialem pilnie wplacic ostatnie pieniadze na konto by kupic bilet i wrocic na czas do domu, jestem bez srodkow na powrot i do zycia i musze czekac maksymalnie do 23 marca na rozpatrzenie reklamacji. 004047/032020 czy mozna jakos pospieszyc ta procedure? To byly moje ostatnie pieniadze i nie wiem co mam robic pomocy
Odpowiedz
0 Lajków
Wojsan3071
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-03-2020
Wiadomość 1 z 5 (3 329 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniadze

Sprawa zalatwiona nastepnego dnia rano po konsultacji na czacie! Super, dziekuje za rozwiazanie problemu
Odpowiedz
0 Lajków
Wojsan3071
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-03-2020
Wiadomość 2 z 5 (3 291 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniadze

@Wojsan3071 Cieszę się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 3 z 5 (3 289 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniadze

Witam. Niestety u mnie dziś taka sama sytuacja. To jakaś paranoja. Narażanie klientów na niepotrzebny stres. Mój nr reklamacji - 013874/042020 ciekawa jestem kiedy zostanie rozpatrzona. Jestem wkurzona na maxa! Więcej pieniędzy nie wpłacę, to pewne.
Odpowiedz
0 Lajków
MARKON1540
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
22-04-2020
Wiadomość 4 z 5 (2 817 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniadze

[ Edytowane ]

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Odpowiedziałam na Twój poprzedni wpis w tym wątku https://spolecznosc.ing.pl/-/Oddzia%C5%82y-bankomaty-wp%C5%82atomaty/Wp%C5%82atomat-zabra%C5%82-pien...

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (2 810 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy