Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Minął tydzień, reklamacja nadal nie jest rozpatrzona. 

Priorytetowa reklamacja.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 11 z 16 (3 371 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Mamy informację w temacie Twojego zgłoszenia. 
Sprawdź proszę dokładnie wiadomość w bankowości internetowej. Tam otrzymałaś szczegóły Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 12 z 16 (3 364 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Właśnie sprawdziłam wiadomości od ING..

Uznali moja reklamację w całości, jestem zadowolona, dziękuje doradcom.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 13 z 16 (3 357 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Super! Cieszę się i dziękuję za Twoją wiadomość Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 14 z 16 (3 352 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Wczoraj około godziny 18 na ulicy krakowskiej w Szczecinie chciałam wpłacić 4000 tys zł.pieniadze wciągnęło,na końcu pokazał się komunikat o awari,dodzwoniłam się na infolinię i miły Pan złożył reklamację,
Bardzo boję się że nie odzyskam swoich pieniędzy,naczytałam się że niektórym reklamacje nie zostały uznane,jestem tak zła jak nigdy dotąd gdyby to były mniejsze pieniądze to może inaczej reagowałaby,to był mój ostatni raz jak korzystam z wplatomat,mam nadzieję że jak najszybciej odzyskam swoje pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Jagoda1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-03-2022
Wiadomość 15 z 16 (2 463 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatą i wpłatomat nie zaksięgował jej od razu. Na podstawie zgłoszenia sprawdzimy dane w urządzeniu i przeliczymy kwotę we wpłatomacie. Skontaktowałam się z Tobą w tej sprawie również w wiadomości prywatnej. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 16 z 16 (2 437 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy