Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

010889/112018
Odpowiedz
0 Lajków
Izaszu3112
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-11-2018
Wiadomość 81 z 125 (9 420 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Izaszu3112 mam sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Zajrzyj proszę do wiadomości w Moim ING, powinnaś znaleźć tam więcej informacji. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 82 z 125 (9 397 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Ja mam podobnie, w piątek 30 XI bankomat przy Szewskiej we Wrocławiu zdeponował lecz nie wydal potwierdzenia wpłaty na 5000 zł. To spora kwota i nadwyżka którą nie jest trudno zauważyć!!!

 

Poza potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia i rozmowy na chacie z doradcą nadal nic nie wiem czy chociażby serwis zajął się wpłatomatem. 

7 dni to dosyć długo na odpowiedź, zważywszy na miesiąc jaki mamy.

Pozostałem bez środków do życia i opłat...

To duży oddział i nie rozumiem jak długo może trwać rozpatrzenie tej sprawy. Zważywszy na to, że w czwartek 29.11 była globalna awaria, trudno aby nosić taką gotówkę ze sobą i od razu 30.11 udałem się do oddziału.

Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 83 z 125 (9 319 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas w jakim rozpatrujemy zgłoszenia dotyczące naszego wpłatomatu. Proszę podaj numer Twojego zgłoszenia, postaramy się wyjaśnić tę sprawę tak szybko jak będzie to możliwe. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 84 z 125 (9 317 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Będę wdzięczny.

Proszę: 015177/112018.

Z góry dziękuję!

Maciej

Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 85 z 125 (9 314 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

matthiasek88, otrzymaliśmy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Proszę sprawdź folder Wiadomości w Moim ING - znajdziesz tam więcej szczegółów.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 86 z 125 (9 281 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Serdecznie dziękuję!
Stanęliście na wysokości zadania.
Chciałbym podziękować Pani Karolinie oraz osobie, która do mnie telefonowała z centrali! Znaleziono super rozwiązanie!
Pozdrawiam!
Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 87 z 125 (9 267 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Miło nam to czytać Emotikon: Szczęśliwy Pozdrawiamy!


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 88 z 125 (9 265 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Naprawdę - jestem pod wielkim wrażeniem, trybu, szybkości i sposobu załatwienia sprawy.
Proszę to pokazać swoim przełożonym.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i czekam na ostateczne wyjaśnienie zgłoszenia.
Emotikon: Szczęśliwy
Maciej

matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 89 z 125 (9 207 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dzień Dobry,

 

Niestety to samo spotkało mnie w piątek 07.12.2018 o 18:20 w oddziale w Pruszkowie na ul. Ołówkowej 1. Wpłatomat wziął 5000 zł, po czym wyświetlił informację, że awaria. Pieniędzy nie zwrócił, kartę wypluł. Reklamacje od razu złożyłem telefonicznie jednak mamy grudzień, za pasem święta i jestem bez pieniędzy. 7 dni na przeliczenie pieniędzy we wpłatomacie i porównanie z księgowaniem to trochę długo, a ja nie mogę dysonować moimi pieniędzmi z powodu Państwa awarii. 

 

nr sprawy 004969/122018

Odpowiedz
0 Lajków
seboxtc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-12-2018
Wiadomość 90 z 125 (8 927 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Dzień dobry,

Czy do obliczania RdD do wakacji kredytowych mozna wziąć pod uwage i dodać do obliczeń obowiązkowe ubezpieczenie ochronne które płacę co miesiąc i jest sciągane razem z ratą z mojego konta

...

25-04-2024
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy