17-10-2022 18:31
Przy wpłacaniu pieniędzy, na wpłatomacie wyskoczył błąd, po czym moje pieniądze nie zostały ani zwrócone, ani wysłane na konto, dzwoniłem na infolinię, zgłosiłem reklamację w banku, mimo to proszę o przyspiesznie rozpatrzenia sprawy, ponieważ nie była to mała suma. Środki te mi są niezbędne i odchodzę już od zmysłów!! Najbardziej frustrujące było to, że wpłatomat po chwili znów działał prawidłowo!!! Numer mojej reklamacji to 108860/102022. Jeszcze raz proszę o natychmiastowy zwrot moich pieniędzy!
17-10-2022 18:35
Przykro mi, że napotkałeś na kłopot z urządzeniem. Wysłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji. Postaramy się wysłać odpowiedź najszybciej jak to będzie możliwe.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |