Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dokonywałem wpłaty Ok 15-16 tys w wpłatomacie ing w placówce . Korzystam w wpłatomatow systematycznie . Przy użyciu blika włożyłem cześć pieniędzy do wpłatomatu - wpłatomat zabrał pieniądze i wyskoczył komunikat o zepsutej kieszeni . Podszedłem do drugiego wpłatomatu włożyłem resztę pieniędzy i historia się powtórzyła . Uwaga zero pokwitowania zero informacji co dalej nic !!!!!! Zadzwoniłem
Do obsługi klienta powiedzieli mi ze mam złożyć reklamacje i rozpatrzą ja w ciągu 35 dni jak wybuchłego gniewem konsultant powiedział ,ze mam zgłosić to na drugi dzień bo infolinii dla przedsiębiorców jest dostępna do 18 i mam zadzwonic na drugi dzień Indie rozłączył . Potulny jak baranek zadzwoniłem kolejny raz przyjęli zgłoszenie . Jedynie co pozostało to nr zgłoszenia . Drodzy Państwo 16 tys późnym wieczorem wciągnął wpłatomat i nawet nie dostałem protokołu z przyjęcia reklamacji żebym mógł pokazać firma którym muszę opłacić faktury ze to się stało . Teraz hit oczywiście do dnia dzisiejszego cisza zero odzewu banku minęło 7 dni . Dziś poszedłem kolejny raz do wpłatomatu Ok 22 wpłacić 5 tys na kredyt w innym banku i….. wpłatomat wciągnął kolejny raz . Złożona reklamacja telefonicznie - procedura ta sama . Z racji ze mam firmowy telefon wszystkie rozmowy są nagrywane . Przed majówka idę z kamera gopro do banku w celu wyjaśnienia . Wszystkich poszkodowanych którzy maja podobny problem zapraszam do kontaktu ze mną . Mam nagrania rozmów z pracownikami - zróbmy film na yt , na Facebooku nagłośniony to jak bank szanuje klientów , jak podchodzi do problemu !!!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Norwoks0
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-04-2022
Wiadomość 1 z 3 (4 216 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.

Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń  


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 2 z 3 (4 211 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Witam. Proszę napisać jak sprawa się skończyła. U mnie podobna sytuacja. Wplatomat wciągnął 10 tyś zł. Źle przeliczył kwotę parę razy i po anulowaniu już nie oddał całości. Pierwsza reklamacja została odrzucona. Pieniędzy nie ma w wplatomacie!!! Druga została złożona....narazie bank wie tyle że 10 tyś wyparowało. Mimo reklamacji jutro wybieram się na Policję bo sprawa śmierdzi strasznie dodatkowo lokalny " Głos Ziemi Cieszynskiej" Trzeba to nagłośnić bo widzę, że za dużo jest takich sytuacji a bank zostawia wszystkich że stresem o własne pieniądze... kpina z porządnych ludzi...proszę o odpowiedź czy odzyskał Pan pieniądze...
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 3 z 3 (2 604 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy