Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniadze

Wczoraj, już po zamknięciu Banku w Mysłowicach na pl. Wolności, wpłatomat znajdujący się przy siedzibie wciągnął 2 tysiące złotych, następnie zawiesił się, wypluł kartę i bez żadnego potwierdzenia i bez zaksiegowania na koncie włączył się ponownie, reklamacja została zgłoszona telefonicznie, „pani z ochrony” powiedział ze się nie martwić i to się zdarza bo „bankomat jest trefny” No po prostu jakaś paranoja...TREFNY bankomat, to może warto DAĆ KARTKĘ Z OGŁOSZENIEM ZE Z BANKOMATEM JEST COŚ NIE TAK? Zeby człowiek się zastanowił dwa razy zanim wpłaci swoje oszczędności...JAkas paranoja. Skoro bankomat jest popsuty to chyba nie powinien w ogóle być włączony. I teraz nie wiadomo ile czekać na rozpatrzenie reklamacji a 2 tysiące są w próżni...oczywiście weekend i nie da się nic zrobić...świetnie, dziękuje ING
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 1 z 22 (11 193 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że urządzenie nie zaksięgowało pieniędzy na Twoim koncie😔
Dwa tysiące złotych to niemała suma.
Trudno odnieść mi się do informacji od Pani z ochrony, że urządzenie jest ,,trefne".
Jeżeli zgłosiłaś reklamację- zapewne otrzymałaś informację o maksymalnym czasie, w jakim udzielimy odpowiedzi.
Wiem, że dostęp do swoich pieniędzy to ważna sprawa.
Czy mogłabyś przesłać numer tego zgłoszenia?
Chciałabym je przekazać do odpowiedniego zespołu.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 22 (11 181 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Tak, rozumiem, ze cieżko się do tego odnieść, ale mówię tylko co usłyszałam. Nr sprawy to 020089/052020
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 3 z 22 (11 163 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dziękuję, że tak szybko odpisałaś.
Przekazałam wiadomość i zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Mam nadzieję, że szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 22 (11 159 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

W siedzibie banku dostałam informacje ze reklamacja ma status - w trakcie realizacji, uznanie warunkowe. Czyli teraz muszę czekać..? Liczę, ze wyjaśni się jak najszybciej.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 5 z 22 (11 044 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@OlaD w tej sytuacji jeśli otrzymałaś informację o uznaniu warunkowym, to zasilimy Twoje konto kwotą wpłaty. Reklamację będziemy dalej sprawdzać. Jeśli się wszystko potwierdzi, zamkniemy reklamację. Jeśli nie - otrzymasz od nas wiadomość w Moim ING z naszą decyzją.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 22 (11 042 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Jak długo czeka się na uznanie warunkowe? Człowiek odchodzi od zmysłów, a pieniądze zawieszone gdzieś w próżni...
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 7 z 22 (10 996 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Uznanie warunkowe księgujemy do 5 dni roboczych. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 8 z 22 (10 984 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Pieniędzy dalej nie ma na koncie. Oczywiście nikt nic nie wie. To jest jakaś nienormalna sytuacja. Dziś jest 5 dzień roboczy. Interesujące jest to, ze gdy zalatwiam sprawy związane z kontem firmowym, zaprasza się mnie do pokoju z kryształowym żyrandolem i każdy od razu zmienia podejscie, a gdy chodzi o konto indywidualne nic nikogo nie interesuje. Liczę na szybkie wyjaśnienie sprawy, jeśli się to nie stanie będę musiała poszukać chyba innego banku do obsługi konta firmowego i osobistego...jestem naprawdę rozczarowana.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 9 z 22 (10 904 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Każdego klienta traktujemy tak samo - niezależnie czy jest to klient firmowy czy indywidualny. Bardzo mi przykro, że odniosłaś inne wrażenie Emotikon: Smutny ponowiłam prośbę do działu reklamacji o pilne rozwiązanie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że lada moment otrzymasz pieniądze na konto Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 10 z 22 (10 863 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy