27-08-2020 08:32
Wpłatomat nie zarejestrował mojej wpłaty 4 000 zł. Złożyłam reklamację - bank odrzucił reklamacje twierdząc że nic nie wpłaciłam. Złożyłam odwołanie ...
To co się dzieję to jest jakaś paranoja. Bank zamroził moje pieniadzę których bardzo potrzebuje.
Nikt mi nawet nie chce udzielić informacji na jakim etapie jest moja reklamacja, jakie są wewnętrzne procedury itd
Numer reklamacji nr 004680/082020.
27-08-2020 09:12
@mrowca77 Przykro mi, że zaistniała taka sytuacja, która na pewno nie jest łatwa. Przesłałem prośbę o przyśpieszenie weryfikacji zrealizowanej wpłaty. Niestety, ale nie możemy Ci udzielić informacji na temat wewnętrznych procedur. W zależności od tego, z jakiego urządzenia korzystałaś, wysyłamy monit o rozliczenie urządzenia. Dodatkowo operator usługi BLIK udostępnia nam informację o danej transakcji. To w całości pozwala nam na sprawdzenie zrealizowanej wpłaty.
31-08-2020 21:43
mrowca77 Czy otrzymałaś nowe informacje w sprawie swojego zgłoszenia w Moim ING?
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |