Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat ING w Galerii Twierdza Zamość zablokował znaczną kwotę gotówki

Witam,

W dniu 26.09.2020 dokonywałem kilku wpłat o różnych kwotach w
wpłatomacie ING (którego właścicielem jest planet cash) w galerii
Twierdza w Zamościu. Cztery wpłaty zostały wykonane poprawnie, natomiast
przy piątej urządzenie zablokowało się. Wpłatomat cały czas
weryfikował banknoty, trwało to ok 15-20 minut, zaniepokoiło mnie to i
niezwłocznie zadzwoniłem na numer umieszczony na wpłatomacie. Pracownik
rejestrujący moje zgłoszenie zrestartował urządzenie i przekierował
mnie do infolinii ING, przedstawiłem tam zaistniałą sytuację i
początkowo pod wpływem emocji zadeklarowałem kwotę 4 000 zł Jednak po
przeliczeniu gotówki brakowało mi nie 4 000 lecz 9 000 zł. Usiłowałem
się skontaktować z bankiem, aby poprawić kwotę w zgłoszonej
reklamacji, lecz bez skutku (był weekend)
29.09.2020 udało mi się skontaktować za pomocą chatu i zgłosić
korektę do mojej reklamacji. Kwota miała zostać zmieniona, a pracownik
banku zapewnił żeby się nie martwić, bo urządzenia są rejestrowane i
kwota nadwyżki bez względu na wstępną deklarację zostanie zwrócona.
Otrzymałem zwrot warunkowy na kwotę 4 000, a nie na 9 000 Jak się
później okazało żadna korekta nie wpłynęła do weryfikacji, a w dniu
07.10.2020 otrzymałem informację o pozytywnym rozpatrzeniu mojej
reklamacji, cytuję " Szanowny Panie mam dla Pana dobrą wiadomość,
dostaliśmy potwierdzenie, że Pana reklamacja jest uzasadniona. ponieważ
już wcześniej zwróciliśmy warunkowo 4 000 zł na Pana konto, nie
wycofamy tych środków i możemy zakończyć sprawę. Przepraszamy za
kłopot. "
Oczywiście odwołałem się od tej decyzji banku (zgłoszenie nr
006335/102020) Niemal natychmiastowo otrzymałem kolejną decyzję banku
nie popartą dowodami cyt. "Szanowny Panie jeszcze raz sprawdziliśmy
Pana wpłatę z 26.09.2020 mimo tego nie możemy uznać Pana reklamacji-
przykro mi. 4 000 zł zwróciliśmy na podstawie rozliczenia urządzenia .
Taka była nadwyżka w urządzeniu, jest to dla nas kluczowe źródło
informacji o transakcjach klientów i to na nim opieramy naszą
decyzję" Była to kolejna decyzja banku ING która w żadnej mierze
nie została uzasadniona, szczególnie że zwrócone mi pieniądze zostały
na podstawie uznania warunkowego, a nie na podstawie rozliczenia
urządzenia i jest to kolejna niespójność w odpowiedzi banku.
Odwołałem się kolejny raz (008490/102020) Wnioskuję o materiał
dowodowy z urządzenia, ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnego
materiału i mam uwierzyć ING mówiąc kolokwialnie na "gębę"
skoro nie przedstawili mi rzetelnych argumentów, a jestem pewien, że
kwota wpłaty była znacznie wyższa. A może wpłatomat
"wypluł" moje pieniądze kolejnemu klientowi...
Z poważaniem,
Damian K.
Odpowiedz
0 Lajków
Damiano89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-10-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 474 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING w Galerii Twierdza Zamość zablokował znaczną kwotę gotówki

Przykro mi, że spotkała Pana taka sytuacja podczas korzystania z wpłatomatu 😥 Przekazałam numer Pana odwołania do odpowiedniej jednostki, z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (2 471 wyświetleń)

Re: Wpłatomat ING w Galerii Twierdza Zamość zablokował znaczną kwotę gotówki

Dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą jednak na wszelki wypadek od tamtej pory postanowiłem wypłacić wszystkie moje oszczędności z konta i częściowo przelałem na inne konto bankowe, którego klientem jestem od wielu , wielu lat i nigdy nie miałem podobnie przykre sytuacji. Niestety w takiej sytuacji nie mogę mieć zaufania zarówno do ING jak i do Planet Cash.

Z wyrazami szacunku,
Damian K.
Odpowiedz
0 Lajków
Damiano89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-10-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 368 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy