Odpowiedz

Reklamacje w ING to jakiś żart

Drogie ING - wytłumaczcie mi dlaczego traktujecie stałych klientów biznesowych fatalnie a wasi konsultanci to niekompetentni pracownicy, którzy przekazują błędne informacje i wprowadzają tym samym klienta w błąd?

 

9 listopada nie pobrałem pieniędzy na czas z bankomatu. Na moich oczach bankomat wciągnał pieniądze i wykazał info " Nie pobrałeś pieniędzy - skontaktuj się ze swoim bankiem". Sekwencja zdarzeń:

- telefon na infolinię --> przyjęcie zgłoszenia i info od konsultanta "przyjedzie w 2/3 dni pracownik pobierze logi z bankomatu i zrobimy uznanie warunkowe"

- po 3 dniach telefon na infolinię ---> konsultant mówi: napiszę prośbę o przyspieszenie

- po kilkunastu dniach znowu telefon ---> nie będzie uznania warunkowego termin rozpatrzenia reklamacji do 1 grudnia (cały czas zero kontaktu ze strony banku, gdybym nie dzwonił g...o bym wiedział)

- dzisiaj telefon na infolinię - nie uzyskaliśmy danych z bankomatu przedłużamy termin rozpatrywania do 30 grudnia ( takie pismo papierowe podobno do mnie idzie)

 

Mam u was konto firmowe, dwa terminale płatnicze, konto żony, lokaty i jeszcze coś. Traktujecie klientów fatalnie. Dobrze, że rok się kończy - będzie okazja opuścić wasz bank i zamknąć wszystkie konta i wypowiedzieć wszystkie usługi.

 

reklamacja nr 107708/112022 

Odpowiedz
0 Lajków
mardzi83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-12-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 609 wyświetleń)

Re: Reklamacje w ING to jakiś żart

Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie Twojej sprawy. Sprawdź, proszę, czy masz już odpowiedź w sprawie reklamacji. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 416 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy