10-07-2019 09:13
10-07-2019 09:21
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Czy możesz podać nam numer swojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.
10-07-2019 09:24
10-07-2019 09:32
Staram się tylko pomóc. Przekazałam już informację o Twoim zgłoszeniu. Mam nadzieję, że uda się je szybko wyjaśnić.
10-07-2019 09:34
10-07-2019 13:50
Otrzymałam zgłoszenie, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Sprawdź proszę folder Wiadomości w Moim ING.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |