25-10-2020 21:40
25-10-2020 21:54
Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą.
26-10-2020 15:11
@magbie4625 Prosimy, sprawdź informacje w tej sprawie w swojej bankowości internetowej Moje ING.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |