Odpowiedz

Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Dzisiaj w bankomacie w Częstochowie na ulicy 11 listopada wpłacałam w bankmacie dużą kwotę i po włożeniu pieniędzy bankomat się zablokował, karta się wysunęła i nie dało się nic więcej zrobić, pieniądze zostały w bankomacie... Sprawa została zgłoszona na infolinię ale dowiedziałam się że na rozpatrzenie reklamacji mogę czekać nawet do 21 września... Przecież w tym czasie bankomat może zostać już opróżniony. Czy można to jakoś przyspieszyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 1 z 6 (2 952 wyświetleń)

Re: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Podaj nam numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (2 949 wyświetleń)

Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

002015/092020
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 3 z 6 (2 947 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie sprawy do działu reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (2 917 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

Witam. Czy wiadomo coś w sprawie mojej reklamacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Daria333
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
02-09-2020
Wiadomość 5 z 6 (2 811 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniądze.

@Daria333 Niestety, nie jestem wstanie udzielić Ci tutaj informacji z systemu bankowego. Takich danych udzielamy tylko na naszej infolinii lub na czacie, po zalogowaniu do mojego ING, gdzie Cię serdecznie zapraszam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 6 (2 810 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy