06-05-2022 21:23
06-05-2022 21:34
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia przekazałam do odpowiedniego zespołu
11-05-2022 12:00
Otrzymałem informację, że udało się przyśpieszyć Twoją sprawę 😊
Gdybyś w przyszłości miała jakieś pytania, pisz śmiało 😉
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |