08-04-2020 06:03
08-04-2020 16:51
Zachęcamy do kontaktu:
- Z naszą infolinią ogólną przez cała dobę – 32 357 00 69
- Na naszym czacie – na stronie (informacje ogólne) lub w Moim ING od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 24:00 i w soboty, od 8:00 do 22:00
- W dowolnym oddziale naszego banku
Lub zadania konkretnego pytania tutaj
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024