Mówimy „Po prostu”

Odpowiedz

Kiepska instrukcja aktywacji karty

dzień Dobry wieczór

 

Dostałem nową kartę. Instrukcja zamieszczona w środku... hmmm... tylko jak nadać PIN? Zalogowałem się do bankowości internetowej, kliknąłem w kartę i...? 

 

Wszedłem więc na stronę https://www.ing.pl/indywidualni/karty/nadawanie-pin-aktywacja#aktywacja=1  I co przeczytałem? To samo. Tylko to zabawne, ponieważ zatytułowane to jest jako: Jak aktywować kartę i nadać jej PIN. I w instrukcji: Wskaż kartę, którą chcesz aktywować i nadaj jej PIN. Przepraszam, ale w jaki sposób hasło "nadaj pin" odpowiada na pytanie jak ten pin nadać? :-D

 

Brakuje tam bardzo ważnego elementu - ZASIL KARTĘ DOWOLNĄ KWOTĄ ABY POJAWIŁ SIĘ PRZYCISK UMOŻLIWIAJĄCY AKTYWACJĘ KARTY.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
87
26
21-01-2016
Wiadomość 1 z 4 (4 293 wyświetleń)

Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty

 Karta nie wymaga zasilenia wcześniej, aby ją aktywować. Jeżeli to jest pierwsza karta do konta lub zamówiona w miejsce np. karty zastrzeżonej to wtedy po wybraniu kółka z kartą pokazuje się opcja "Aktywuj kartę" i w tym wniosku ustalasz kod PIN do niej.  

Dziękujemy za Twoje uwagi w tej sprawie. Przyjrzymy się temu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 249 wyświetleń)

Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty

Powyższa odpowiedź nie jest zgodna z prawdą. Karta jak najbardziej wymaga zasilenia, aby pojawił się przycisk aktywacji, o czym nigdzie nie ma informacji.

 

Zastrzeżona była debetowa. W jej miejsce wziąłem przedpłaconą. Ale mniejsza o to, czy karta jest pierwsza, dziesiąta, w miejsce zastrzeżonej, czy nie... Brak jest informacji o tym, że "jeśli nie ma przycisku aktywacji to należy kartę zasilić dowolną kwotą". To jest kilka słów. Spokojnie zmieszczą się na tej kartce, którą przesyłacie wraz z kartą. Tym bardziej zmieszczą się na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/karty/nadawanie-pin-aktywacja 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
87
26
21-01-2016
Wiadomość 3 z 4 (4 203 wyświetleń)

Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty

Chciałabym pomóc ale w tym miejscu ciężko mi wyjaśnić, co było powodem, że u Ciebie nie był widoczny przycisk aktywacji karty. Przez Społeczność ING nie mogę sprawdzić informacji o Twojej karcie, jej statusie i próbie aktywacji. 
Na naszej stronie i w instrukcji załączonej wraz z kartą nie zamieszczamy informacji o konieczności zasilenia karty, gdyż tego nie wymagamy. 
Jeśli chciałbyś wyjaśnić tę sprawę, skontaktuj się proszę z nami przez Moje ING lub telefonicznie 32 357 00 12. Sprawdzimy wtedy więcej szczegółów. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 138 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb

...

18-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a

...

18-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy