17-11-2015 07:50
17-11-2015 09:57 | Edytowano: 03-12-2015 17:03
Po prostu, chcemy, aby Społeczność ING była fajnym miejscem, gdzie chce Wam się wracać
Staramy się budować Społeczność znającą się nie tylko z internetu, ale też z inspirujących spotkań offline, na które będziemy zapraszać najbardziej zaangażowane osoby.
03-12-2015 16:45
A czy można gdzieś podejrzeć wsystkie badge i zobaczyć, co trzeba zrobić, aby je zdobyć?
03-12-2015 17:02
20-12-2015 13:15
20-12-2015 18:53
20-12-2015 20:31
21-12-2015 14:55
@xtr, @Keicam, badania pokazały nam, żeby w tej sprawie nie robić badań
Mamy tu pełną obsługę polonistyczną, więc szybkie klu: Zawsze możemy szukać polskiego odpowiednika: badge - odznaka, like - lubik, e-mail - listel. Możemy też wybrać inną drogę (i to jest nasza). Skoro ludzie mówią i piszą "mejl" zamiast "e-mail", to idziemy z nimi w tym duchu: lajk, badż, dżinsy, koktajl, kopyrajter itp. Obie są ok, byle były spójne.
21-12-2015 15:36
Keicam napisali:
Dlaczego nie można edytować posta juz napisanego?
Można, ale przez 15 min. Chodzi o zachowanie ciągłości rozmowy.
21-12-2015 15:38
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024