20-01-2018 09:20
Przy składaniu wniosku o pożyczkę online wyskakuje mi taki błąd:
Nie możemy udzielić Ci kredytu
Dlaczego skoro wszystkie raty mam płacone na biezaco i nie zalegam z ratami?
12-01-2018 09:52
13-01-2018 10:04
Rzeczywiście wnioski kredytowe staramy się rozpatrywać w ciągu dnia roboczego. Czasami się zdarza, że potrzebujemy więcej czasu na weryfikację. W tej sytuacji proszę skontaktuj się z nami telefonicznie 32 357 00 69 lub napisz do nas przez Moje ING. Sprawdzimy dla Ciebie na jakim etapie jest Twój wniosek kredytowy.
21-01-2018 10:39
Wszystkie informacje, które są zawarte we wniosku kredytowym, poddajemy szczegółowej analizie i na ich podstawie podejmujemy decyzję kredytową.
Abyś mógł skorzystać z produktu kredytowego, m.in. pozytywna historia oraz zdolność kredytowa jest elementem kluczowym.
Jeśli po wypełnieniu wniosku, otrzymałeś taki komunikat, jest to powód odmowy udzielenia pożyczki.
Jeżeli aktualnie nie masz zaległości, być może pojawiały się one wcześniej lub nie były spłacane w terminie.
06-04-2018 11:12
07-04-2018 10:50
Przykro mi, ale jeśli pojawia Ci się taka informacja to obecnie nie ma możliwości uzyskania u nas produktu kredytowego.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |