Odpowiedz

pożyczka gotówkowa - pytanie

Witam, chciałabym wziąć pożyczkę gotówkową 10 000zł na okres 24 miesięcy, mam jednak dwa pytania odnośnie tego:

1. Czy jest możliwość "zamrożenia" pierwszej raty pożyczki i jeśli tak to na maksymalnie jaki okres? Krótko mówiąc czy jest możliwe wzięcie pożyczki, a pierwszą jej ratę spłacić np dopiero po 3 miesiącach od otrzymania pieniędzy?

2. Czy jest możliwość wcześniejszej spłaty pożyczki i z ew. jakimi kosztami się to wiąże? Można przykładowo po 3 miesiącach od wzięcia pożyczki dokonać jej całkowitej spłaty?

 

Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
kaskers56
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 242 wyświetleń)

Re.: pożyczka gotówkowa - pytanie


Odpowiadając na powyższe pytania

 

1. Czy jest możliwość "zamrożenia" pierwszej raty pożyczki i jeśli tak to na maksymalnie jaki okres? Krótko mówiąc czy jest możliwe wzięcie pożyczki, a pierwszą jej ratę spłacić np dopiero po 3 miesiącach od otrzymania pieniędzy?

 

Niestety nie ma takiej możliwości.

 

2. Czy jest możliwość wcześniejszej spłaty pożyczki i z ew. jakimi kosztami się to wiąże? Można przykładowo po 3 miesiącach od wzięcia pożyczki dokonać jej całkowitej spłaty?

 

Pożyczkę można spłacić wcześniej, w dowolnie wybranym terminie. Spłaty można dokonać w części lub całości. Nie ponosi się w związku z tym żadnych dodatkowych opłat.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (5 165 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy