20-12-2016 16:28
Witam,
złożyłem wniosek o powiekszenie limitu zadluzenia na koncie. Kiedy wchodze w zlozone moje wnioski widnieje komunikat : Wniosek został przyjęty do realizacji w Banku
Muszę się udać do banku czy czekać na jakaś wiadomosc ?
pozdrawiam
20-12-2016 17:01
@olek_oleczek Decyzję kredytową podejmujmy maksymalnie do 2 dni roboczych. Komunikat o którym wspomniałeś sugeruje, że nasi analitycy nie mogli podjąć decyzji o podwyższeniu debetu od ręki. Dodatkowo po podjęciu decyzji powinieneś otrzymać wiadomość sms o tym, że zmienił się status Twojego wniosku kredytowego.
30-03-2017 12:46
31-03-2017 10:16
Informację o swoim wniosku sprawdzisz:
- telefonicznie: 32/357 00 69,
- wysyłając wiadomość przez Moje ING,
- w oddziale.
Prosimy skontaktuj się z nami w wymieniony wyżej sposób, sprawdzimy co dzieje się z wnioskiem.
05-04-2017 19:52
To dziwne ze wczesniej nigdy nie wyskakiwała taka inormacja. Zawsze odbywalo się odrazu. POzatym ostatnio zwiekszylam limit przez nowa strone teraz mnie przerzuca na stara nie wiem czemu.
06-04-2017 19:46
@elson złożenie wniosku o podwyższenie limitu zadłużenia w koncie, obecnie możliwe jest w poprzedniej wersji systemu. Natomiast złożenie limitu możliwe jest przez nowy system bankowości internetowej.
07-04-2017 12:33
08-04-2017 13:29
Nie wszystkie funkcjonalności dostępne są w nowym systemie bankowości internetowej. Sukcesywnie wprowadzamy tam kolejne opcje. Wniosek o podwyższenie limitu zadłużenia w koncie możesz złożyć w poprzedniej wersji systemu.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
28-07-2017 08:59
Szkoda, że żadna z osób tu piszących nie dała znać jak się sprawa zakończyła.
Bo u mnie podobnie... wniosek czeka na realizację trzeci dzień. I ok, kontaktowałam się z bankiem, ale rozmowa w niczym mi nie pomogła, jak tutaj sugerujecie. Podczas rozmowy telefoniczniej zostałam tylko poinformowana, że "wniosków jest dużo" i rozpatrywanie może potrwać dłużej. Co więcej, Pani "nie widzi mojego wniosku w systemie, ale skoro jest w realizacji, to jest.."
Słabo... Nic nie wiem.
Dziś jest piatek, w poniedziałek właściwie mogłabym już zrezygnować z tego wniosku. Ale w systemie nie ma takiej możliwości.
29-07-2017 08:39
To prawda, że w przypadku dużej ilośc wniosków kredytowych ich rozpatrzenie może ulec wydłużeniu za co przepraszam. Ciężko mi się odnieść do Twojej rozmowy telefonicznej. Na infolinii możesz potwierdzić złożenie wniosku, natomiast informacja o jego rozpatrzeniu dotrze do Ciebie w formie wiadomości sms. To prawda, że po złożeniu pełnego wniosku kredytowego nie masz możliwości, aby z niego zrezygnować, natomiast samo podjęcie decyzji kredytowej nie jest wiążące. Nie masz obowązku podpisywania umowy o podwyższenie limitu jeżeli uznasz to za niestosowne.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |