18-07-2019 12:48
19-07-2019 13:18
Chciałbym Ci pomóc, natomiast przez naszą społeczność nie mogę tego dla Ciebie zweryfikować. Proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub możesz do nas wysłać zgłoszenie wraz ze zrzutem ekranu przez wiadomość w swojej bankowości internetowej. Nasi specjaliści to dla Ciebie wyjaśnią.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |