Odpowiedz

Pożyczka

Witam, 

 

Mam dosyć nieciekawy problem..

Mianowicie, zostaje pobierana z mojego konta rata kredytu, który nie istnieje. 

Co w takiej sytuacji zrobić? Kto pomoże? Z kim się kontaktować?

Odpowiedz
0 Lajków
offens
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 628 wyświetleń)

Re: Pożyczka

Prosimy, skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową- na dole ekranu opcja: Czat. Jest on dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-00:00. W soboty w godzinach 8:00-22:00.

Możesz w tej sprawie podejść również do dowolnego oddziału banku.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i poinformuje o dalszych działaniach.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 538 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy