11-12-2017 15:20
11-12-2017 15:28
JakPaw obecnie procesy kredytowe nie są dostępne. Nasi informatycy pracują już nad przywróceniem tej funkcjonalności. Jednak nie znamy jeszcze dokładnej pory. Przepraszamy Cię za te utrudnienia.
15-12-2017 07:47
Zdaje się, że wnioski można już składać online.
16-12-2017 07:52
Powinno wszystko działać. Spróbuj złożyć wniosek ponownie. Jeśli będą u Ciebie nadal występowały utrudnienia, zadzwoń – 32/357 00 69. Sprawdzimy to.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |