Odpowiedz

Odmowa udzielenia pożyczki

Witam, miesiąc temu aplikowałam o pożyczkę w PLN mimo iż moje dochody są w Euro. Oczywiście dochody spływają myślę że już 6 lat do ING w PL. Pod koniec weryfikacji poproszono o skan lub zdjęcie umowy itp. Przesłałam. Po 24 godzinach bez problemu przyznano mi akceptację. Wczoraj również złożyłam aplikacje w sprawie pożyczki na równie nie dużą kwotę i ku mojemu zdziwieniu dostałam taką oto negatywną odpowiedz:

 

Dzień dobry, nie możemy pozytywnie rozpatrzyć Pani wniosku ze względu na walutę, w jakiej otrzymuje Pani wynagrodzenie. Proponujemy, aby złożyła Pani nowy wniosek w naszym dowolnym oddziale. Do wniosku będą potrzebne: 1. Wyciągi z obcego banku z ostatnich 6-ciu miesięcy oraz 2. Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego) /lub 3. Umowa o pracę (przetłumaczona na język polski przez tłumacza przysięgłego) Z wyrazami szacunku Zespół ING Banku Śląskiego.
 
I teraz Pytam się bo już nie rozumiem, wszystkie przelewy idą na konto ING walutowe dłużej niż 6 miesięcy, umowa na czas nie określony w walucie Euro dzięki której dostałam poprzednią pożyczkę i jeszcze wcześniejszą na dużo większą kwotę. Czyli co, wg tej osoby mam iść osobiście do oddziału pokazać te same dokumenty? Widzę że to jakaś loteria przyznaniem kredytu. Dosłownie te same dokumenty i raz dostaniesz kredyt, raz nie, a jeszcze innym razem mówią aby pofatygować się osobiście z...tymi samymi dokumentami..
Czy ktoś jest wstanie to wyprostować?
Odpowiedz
0 Lajków
Janek123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
21-08-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 358 wyświetleń)

Re: Odmowa udzielenia pożyczki

Na decyzję kredytową składa się wiele czynników. Każdy wniosek kredytowy rozpatrujemy indywidualnie. W tej sytuacji, aby sfinalizować umowę konieczna będzie wizyta w naszym oddziale. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 288 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy