29-12-2016 02:19
30-12-2016 07:57
@olek_oleczek Ciężko mi się odnieść do tej rozmowy. Prowizja za podwyższenie limitu zadłużenia w koncie pobierana jest po jego przyznaniu. Nie zmienia to jednak terminu, w którym pobieramy opłatę roczną za obsługę tego limitu. Nie mogę sprawdzić przez forum daty pobrania Twojej opłaty rocznej, ale podejżewam, że prowizja którą widzisz właśnie tego dotyczy. Napisz do nas przez swoją bankowość elektroniczną lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69 / 801 222 222. Sprawdzimy to.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |