13-02-2020 19:09
Witam,
kilka dni temu spłaciłam ostatnią ratę pożyczki i nie mogę już znaleźć harmonogramu spłat tej pożyczki. Czy jest on gdzieś jeszcze dostępny w aplikacji?
14-02-2020 19:44
Witaj,
niestety harmonogram spłaty nie jest dostępny już po spłacie. Pozostałe dokumenty - jak umowa czy oświadczenia - znajdziesz w Dane i ustawienia -> Moje dokumenty. Jeśli potrzebujesz samego harmonogramu, możesz się z nami skontaktować, postaramy się znaleźć sposób, abyś mógł go uzyskać. Może się to jednak wiązać z dodatkową opłatą.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź - daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła - akceptuj ją jako rozwiązanie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |