15-06-2021 02:04 | Edytowano: 15-06-2021 02:07
15-06-2021 02:19 | Edytowano: 15-06-2021 02:21
15-06-2021 22:18
Podejrzewam, że jest to błąd techniczny i musimy przyjąć zgłoszenie w tej sprawie. Do tego potrzebujemy dostępu do danych w systemie bankowym
Możesz skontaktować się z naszym działem kredytowym pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści pracują w dni robocze od 8:00 do 20:00.
Postaramy się to sprawnie wyjaśnić, abyś mógł złożyć wniosek o pożyczkę gotówkową.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |