24-03-2020 17:59
Witam,
czy w związku z kolejnymi zaleceniami naszego rządu bank wreszcie pozwoli klientom na zlecenie wypłaty kolejnych transz kredytów hipotecznych online?
Deweloper nie będzie czekał wiecznie, a biorąc pod uwagę to, że większość rzeczy da się aktualnie zrobić online, miło by było gdyby wreszcie ten proces również zostałby zmieniony z tradycyjnej wizyty w banku na nowoczesne potwierdzenie w Moim ING, w szczególności w takiej sytuacji. Biorąc pod uwagę zdrowie nie tylko Państwa pracowników, ale również klientów.
Pozdrawiam
25-03-2020 15:45
Dziękujemy za sugestię na ten temat. Zdrowie naszych klientów oraz pracowników jest dla nas ważne. Pracujemy obecnie nad usprawnieniem wielu procesów. Twoje zgłoszenie, przekazałam do odpowiedniego zespołu. Zachęcam Cię do śledzenia naszych aktualności na stronie. O wszystkich zmianach informujemy na bieżąco.
07-04-2020 10:40
Czy są może jakieś nowe informacje w temacie uruchamiania kolejnych transz kredytu, bez konieczności wizyty w oddziale ?
07-04-2020 20:33
Stale monitorujemy sytuację związaną z epidemią. Na ten moment nie podjęliśmy decyzji o tym, aby transzę kredytu uruchamiać bez wizyty w oddziale.
09-04-2020 23:17
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024